vrijdag 13 april 2012

fun

Zo er is alweer een week voorbij. Dinsdag ben ik nog even bij Jacobi in Drachten  geweest en Crea-uniek in Leek was een dagje met mijn ouders weg die vanalles moesten doen en tja als er in die plaatsen ook een hobbywinkel is dan heb ik ook even wat te doen..Alleen vergeten op de foto te zetten.
Ik heb twee blokken van prima,4 scrapbookvellen ,tijdschrift en lint bij Jacobi en bij Crea uniek 10 vellen uit de opruimbak en een blokje van cosmo cricket.

Van de week heb ik nog een layout gemaakt naar aanleiding van een sketch.

 En snel een kaartje gemaakt voor Bas-Liko ons neefje die eerste paasdag 11 werd.
 
Verder heb ik ook nog een lay out gemaakt van Jayden maar die kan ik nog niet laten zien , die heb ik naar aanleiding van een doorgeeflo gemaakt en tot de ronde klaar is mag ik hem nog niet laten zien.

Bedankt voor het kijken en ik wens jullie een fijn weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten