vrijdag 20 april 2012

so sweet

Hallo

Woensdag ben ik een ochtendje gaan croppen.Ik ben toen begonnen met een lo maar had het veel ste druk met kijken en praten met de andere dames..gelukkig had ik vanochtend even tijd om de lo af te maken.
Met dit als resultaat.

Ik moet nu wel oppassen dat ik niet teveel lootjes van Alyssia ga maken want tja we hebben ook drie jongens maar heb gewoon meer papier voor een meisje en koop ook gewoon te veel meisjesachtig papier is ook zo mooooiiii ach ja heb het ook met kleding..Alyssia heeft ook veel meer kleding dan de boys.Was als baby al zo..en tja als mama haar lievelingskleuren roze /paars/lila zijn dan krijg je dat..
Gelukkig is Alyssia ook een echt meisje/meisje geworden (die ook echt wel vies wordt als ze buiten speelt)
Bedankt voor het kijken en alvast een prettig weekend.
Liefs Ellen

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi lootje geworden en tja voor jongens is iets minder papier, maar volgens mij kan ook paars wel voor ze. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en lief lootje!
    Ik vind dit papier trouwens voor jongens ook wel kunnen hoor.
    Scrap zelf wel vaker met roze,en ik heb alleen maar jongens,haha.
    Maar geniet mar van je meisje,meisje,nu kan het nog
    fijn weekend!
    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen