donderdag 22 maart 2012

BaBy Rayvano

Deze lo heb ik gemaakt na aanleiding van een opdracht van een forum waar ik graag kom.

De opdracht was:

1 cardstock
1 vel design papier enkelzijdig
1 stuk kant van minimaal 30 cm
1 doily /taartrondje of heb je die niet een cirkel stansvorm, formaat naar eigen keuze maar groter dan 8x8 cm
( ga je hem zelf maken dan gebruik je een NIEUW stuk design papier of karton.. je haalt je doily/cirkel niet uit de 1 cardstock of 1 design papier)
1 knoopje
1 bradje
1 vlinder,, gestanst van een nieuw stukje cardstock, of gestempeld op een nieuw stukje cardstock..of getekend op een nieuw stukje cardstock
1 foto
1 tag met journaling
1 lintje

En dit is het geworden

5 opmerkingen:

  1. leuke lo Ellen, lieve foto.
    ik ga je volgen hoor. Fijn dat je weer aan het scrappen toe bent gekomen.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij Jolanda en ga je volgen.
    Leuke baby lootje en de uil ben ik gek op.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en nog een volger erbij.
    Heel mooie lo,en die van je vader is ook prachtig.

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke lo, ik ga je volgen.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige LO en ik ben ook je volger geworden. Je kunt mij vinden onder brendie42.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen